Κυριακή 3 Μαρτίου 2013

Διαμαρτυρία για τις δηλώσεις του Αναπληρωτή Υπουργού Υγείας κ. Μ. Σαλμά.


Θέμα: Διαμαρτυρία για τις δηλώσεις του Αναπληρωτή Υπουργού Υγείας κ. Μ. Σαλμά. 

H  Διοίκηση της ΠΕΕΦ,  εκφράζει την έντονη δυσαρέσκειά της για τις δηλώσεις στα ΜΜΕ  του Αναπληρωτή Υπουργού Υγείας κ. Μ. Σαλμά.  Η ατυχής αναφορά του σε μία  περίπτωση Συναδέλφου για αυξημένες δαπάνες σε διάστημα ενός μηνός (29000 Ευρώ), δημιουργεί λανθασμένες εντυπώσεις, στοχοποιεί και αμαυρώνει την εικόνα του κλάδου.  Είναι χρέος του Υπουργού αντί δηλώσεων εντυπωσιασμού, να περιορίσει τις σπατάλες στον τομέα της Υγείας, ενεργοποιώντας παράλληλα τους ελεγκτικούς μηχανισμούς του Κράτους, ώστε να  προστατεύονται τα συμφέροντα  των Ασφαλισμένων και το κύρος όλων των Παρόχων  Υγείας.
                                                 
         Για το ΚΔΣ Της Πανελλήνιας  Ένωσης Ελευθεροεπαγγελματιών  Φυσικοθεραπευτών

Ο  Πρόεδρος                         Η Γραμματέας                                                           
Γεώργιος  Τσαγρής                Κωνσταντίνα  Σπηλιοπούλου                                          

Δελτίο Τύπου του ΚΔ.Σ. του Π.Σ.Φ. για τις δηλώσεις του Αν.Υπουργού Υγείας κ. Μάριου Σαλμά που αφορούν το επάγγελμα του φυσικοθεραπευτή


ΘΕΜΑ: «Δελτίο Τύπου για τις δηλώσεις του Αναπληρωτή Υπουργού Υγείας».

Σε συνέχεια των διθυραμβικού τύπου δηλώσεων, στις 28/2/2013 σε όλα τα Μ.Μ.Ε., του Αναπληρωτή Υπουργού Υγείας κ. Μάριου Σαλμά περί των γενναίων περικοπών των δαπανών του ΕΟΠΥΥ και της ανάγκης δραστικής μειώσεως του κόστους της φυσικοθεραπείας, χωρούν οι ακόλουθες σκέψεις.
Η εμμονή για την περικοπή της δαπάνης της φυσικοθεραπείας είναι ομολογουμένως πρωτοφανής και συνάμα μη εξηγήσιμη, δοθέντος ότι η συγκεκριμένη δαπάνη αντιπροσωπεύει για το έτος 2012 μόλις το 1,2% των συνολικών δαπανών του ΕΟΠΥΥ.
Προκειμένου να δικαιολογηθεί η στοχοποίηση της φυσικοθεραπείας και των επαγγελματιών του κλάδου χρησιμοποιείται, με έντονη δόση λαϊκισμού, το ένα και μοναδικό παράδειγμα φυσικοθεραπευτή, ο οποίος σε διάστημα ενός μηνός κατέθεσε παραπεμπτικά συνολικού ποσού 29.000 €. Με άλλα λόγια, από μια και μόνη περίπτωση επιχειρείται μια γενίκευση, καθώς και η δημιουργία αλγεινών εντυπώσεων σε βάρος ενός ολόκληρου κλάδου, που επί σειρά ετών στηρίζει το σύστημα κοινωνικής ασφάλισης της χώρας μας.

Άραγε ο κύριος Υπουργός κινητοποίησε, τουλάχιστον, κάποιους ελεγκτικούς μηχανισμούς, προκειμένου να διαπιστωθεί αν η παραπάνω δαπάνη των 29.000€ ανταποκρίνεται πράγματι σε παρασχεθείσες υπηρεσίες ή αν είναι προϊόν προκλητής ζήτησης; Άραγε ο κύριος Υπουργός κατά την διάρκεια της θητείας του διενήργησε έστω και έναν έλεγχο σε κάποιο εργαστήριο φυσικοθεραπείας, ή απλώς αρκέστηκε στην εύκολη λύση των οριζόντιων περικοπών, μη λαμβανομένων υπόψη λοιπών ποιοτικών και ποσοτικών κριτηρίων;
Επιπλέον ο κύριος Υπουργός παρέλειψε με τις δηλώσεις του να αναφέρει, ότι με τις πρόσφατες διατάξεις του νέου Ενιαίου Κανονισμού Παροχών Υγείας (ΕΚΠΥ) του ΕΟΠΥΥ εξωθεί τους ασφαλισμένους στις εξαιρετικά δαπανηρές φυσικοθεραπευτικές υπηρεσίες των Κέντρων Αποκατάστασης και Αποθεραπείας (ΚΑΑ). Σημειωτέον ότι στα ΚΑΑ το ανοικτό – ημερήσιο νοσήλειο ανέρχεται στο ποσό των 70 €, ενώ το κλειστό νοσήλειο στο ποσό των 150€, για παροχή υπηρεσιών και αντιμετώπιση περιστατικών, τα οποία στα εργαστήρια φυσικοθεραπείας κοστίζουν, πλέον, μόλις 15 € ! Το ύψος, δε, των εν λόγω νοσηλείων των ΚΑΑ παραμένει, εν μέσω κρίσης, και διαφυλάσσεται, ως κόρη οφθαλμού, σταθερό στα επίπεδα του έτους 2002 !
Δηλαδή, ενώ ο κύριος Υπουργός βάλλει κατά των φυσικοθεραπευτών, συκοφαντώντας τους με τρόπο προκλητικό, εξαγγέλλοντας παράλληλα νέες περικοπές και μειώσεις, την ίδια στιγμή αποδέχεται να χρεώνει τον ΕΟΠΥΥ με ανοικτά και κλειστά νοσήλεια των ΚΑΑ ύψους 70 και 150 €, για υπηρεσίες που δύνανται κάλλιστα να παρέχονται από τα εργαστήρια φυσικοθεραπείας έναντι κόστους μόλις 15 €.
Αν αυτή είναι η λογική των πολυδιαφημιζόμενων περικοπών, τότε αντιλαμβανόμεθα όλοι ότι ο ΕΟΠΥΥ δεν έχει μέλλον, όπως δεν έχουν μέλλον και μερικές εκατοντάδες εργαστήρια φυσικοθεραπείας που θα οδηγηθούν με μαθηματική ακρίβεια σε κλείσιμο, εν αντιθέσει με την άνθιση των ΚΑΑ.
Η Φυσικοθεραπεία αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο της αποκατάστασης της υγείας των Ελλήνων ασφαλισμένων. Στην Ελλάδα αλλά και παγκόσμια, η φυσικοθεραπεία παρέχει υπηρεσίες σε άτομα και πληθυσμούς, με στόχο την ανάπτυξη, διατήρηση και αποκατάσταση της κίνησης και της λειτουργικότητας τους, προκειμένου να βελτιωθεί η ποιότητα της ζωής των ασθενών, με παράλληλη μείωση των χειρουργικών επεμβάσεων, της φαρμακευτικής αγωγής και περιορισμό των αδειών λόγω ασθενείας με αποτέλεσμα την γρήγορη επανένταξή στην εργασία. Η
περικοπή της δαπάνης για φυσικοθεραπεία από τον Ε.Ο.Π.Υ.Υ. σημαίνει και την αντίστοιχη περικοπή παροχής φυσικοθεραπείας στους ασφαλισμένους του Ε.Ο.Π.Υ.Υ. Ο Πανελλήνιος Σύλλογος Φυσικοθεραπευτών θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την στήριξη των φυσικοθεραπευτών αλλά και της φυσικοθεραπείας, ως μοχλού διασφάλισης μιας καλύτερης ποιότητας ζωής των ασφαλισμένων συμπολιτών μας και όχι ως περιττής πολυτέλειας, όπως τείνει να αντιμετωπίζεται σήμερα από τον Ε.Ο.Π.Υ.Υ.


ΓΙΑ ΤΟ Κ.Δ.Σ. ΤΟΥ Π.Σ.Φ.


Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ            Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΜΠΑΚΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ     ΠΙΚΡΑΜΕΝΟΣ ΣΤΑΣΙΝΟΣ

ΝΕΟ-Παράταση προσαρμογής εως 29/3/2013-ΠΟΛ 1036-Έκδοση Πολυγραφημμένης Εγκυκλίου από το Υπ. Οικονομικών για αλλαγές στο Κ.Β.Σ.


ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ &
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ
ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ
 Π.Σ.Φ.

Εκδόθηκε από το Υπουργείο Οικονομικών η ΠΟΛ 1004/4.1.2013, με βάση τα άρθρα του μεσοπρόθεσμου προγράμματος.
Σύμφωνα με τις διατάξεις της, ο φυσικοθεραπευτής δεν πρέπει να τηρεί βιβλίο πελατών.
"Με βάση τις διατάξεις της παραγράφου 5 του άρθρου 10 του προϊσχύοντος κώδικα τηρούσε πρόσθετο βιβλίο και με τις διατάξεις του Κ.Φ.Α.Σ. δεν έχει υποχρέωση να τηρεί τις πληροφορίες της παραγράφου 23 του άρθρου 4 του κώδικα αυτού. Τέτοια πρόσωπα είναι ο εκπαιδευτής οδηγών αυτοκινήτων, ο επισκευαστής ηλεκτρικών ή ηλεκτρονικών συσκευών, ο εκμεταλλευτής αποθηκευτικού χώρου, ο ασκών παραϊατρικό επάγγελμα κ.λπ."
Επιπλέον, οι ΑΠΥ που θα κόβονται προς τους ιδιώτες πρέπει να είναι θεωρημένες (χειρόγραφη έκδοση) ή σημασμένες με μηχανισμούς Ε.Α.Φ.Δ.Σ.Σ. με βάση της ισχύουσες τεχνικές προδιαγραφές (μηχανογραφική έκδοση), ενώ προς το Δημόσιο (ΕΟΠΥΥ, ασφαλιστικά ταμεία,ασφαλιστικές εταιρείες) πρέπει να κόβονται τιμολόγια αθεώρητα χωρίς Φ.Π.Α. Όσοι συνάδελφοι απασχολούν προσωπικό θα πρέπει να χρησιμοποιήσουν μόνον φορολογικό μηχανισμό (ηλεκτρονικά).
Εξαιρούμαστε από τις ταμειακές μηχανές διότι δεν μπορούν να εγγραφούν τα στοιχεία του ασθενή.
Δίνεται προθεσμία αλλαγής των στοιχείων μέχρι τις 28/2/2013. Χρόνος έναρξης της ισχύος των διατάξεων του νέου κώδικα ορίζεται η 1/1/2013.
Αναμένονται νέες διευκρινιστικές εγκύκλιοι στο προσεχές διάστημα.

Θα είμαστε σε συνεχή επικοινωνία με το Υπουργείο Οικονομικών, έτσι ώστε να διευκρινιστούν αρκετές ασάφειες της ΠΟΛ.
Σας ενημερώνουμε ότι το Βιβλίο εσόδων - εξόδων θα είναι αθεώρητο, χρόνος προσαρμογής μέχρι 28/3/2013.

ΓΙΑ ΤΟ Κ.Δ.Σ. ΤΟΥ Π.Σ.Φ.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣΟ ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΜΠΑΚΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣΠΙΚΡΑΜΕΝΟΣ ΣΤΑΣΙΝΟΣ

«Το υπουργείο Υγείας ευνοεί τα Κέντρα Αποκατάστασης»



«Το υπουργείο Υγείας ευνοεί τα Κέντρα Αποκατάστασης»

Αιχμές των φυσικοθεραπευτών κατά του Μάριου Σαλμά

Οι φυσικοθεραπευτές κατηγορούν το υπουργείο Υγείας ότι τους έχει βάλει στο στόχαστρο της πολιτικής περικοπής δαπανών, αναφέροντας παραδείγματα υπερβολικών παραπεμπτικών που δεν ελέγχθηκαν για το αν έχουν πράγματι κάτι επιλήψιμο, με αποτέλεσμα την δημιουργία «αλγεινών» εντυπώσεων γενικά εις βάρος του κλάδου, ενώ την ίδια ώρα με τις αποφάσεις του στρέφει τους ασφαλισμένους του ΕΟΠΠΥ στις «εξαιρετικά δαπανηρές υπηρεσίες των Κέντρων Αποκατάστασης και Αποθεραπείας (ΚΑΑ)».

Σε ανακοίνωσή του, ο Πανελλήνιος Σύλλογος Φυσικοθεραπευτών κατακεραυνώνει τις σχετικές δηλώσεις του αναπληρωτή υπουργού Υγείας Μάριου Σαλμά, σημειώνοντας ότι «η εμμονή για την περικοπή της δαπάνης της φυσικοθεραπείας είναι ομολογουμένως πρωτοφανής και συνάμα μη εξηγήσιμη, δοθέντος ότι η συγκεκριμένη δαπάνη αντιπροσωπεύει για το έτος 2012 μόλις το 1,2% των συνολικών δαπανών του ΕΟΠΥΥ».

Ο Σύλλογος τονίζει ότι «στα ΚΑΑ το ανοικτό - ημερήσιο νοσήλειο ανέρχεται στο ποσό των 70 €, ενώ το κλειστό νοσήλειο στο ποσό των 150€, για παροχή υπηρεσιών και αντιμετώπιση περιστατικών, τα οποία στα εργαστήρια φυσικοθεραπείας κοστίζουν, πλέον, μόλις 15ευρώ. Το ύψος, δε, των εν λόγω νοσηλείων των ΚΑΑ παραμένει, εν μέσω κρίσης, και διαφυλάσσεται, ως κόρη οφθαλμού».

Παρασκευή 1 Μαρτίου 2013

Υπερψηφίστηκε το νομοσχέδιο για τις κατεπείγουσες ρυθμίσεις του υπουργείου Υγείας Πηγή:www.capital.gr

www.capital.gr - κεφάλαιο στην οικονομική ενημέρωση

Με τροπολογίες που προστέθηκαν χθες το απόγευμα στο νομοσχέδιο για τις κατεπείγουσες ρυθμίσεις του υπουργείου Υγείας, υπερψηφίστηκε σήμερα στην Ολομέλεια της Βουλής, σειρά διατάξεων που μεταξύ άλλων, επισπεύδουν την εφαρμογή του σχεδίου «Αθηνά» στα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα και εξασφαλίζουν υπό όρους προσωρινή αναστολή καταβολής ΦΠΑ στους εισαγωγείς ειδών από τρίτες χώρες, προοριζόμενων για προώθηση στην Ε.Ε. - ή μετακύλισή του στους εδώ πελάτες τους.

Σύμφωνα με τον υφυπουργό Οικονομικών, Γ. Μαυραγάνη, η τελευταία ρύθμιση δεν επιφέρει απώλεια εσόδων για το ελληνικό Δημόσιο και υιοθετείται προκειμένου «να ξεμπλοκάρουν επενδύσεις και να γίνει ο Πειραιάς, διαμετακομιστικό κέντρο».

Μαζί με τις διατάξεις αυτές, η κυβέρνηση επανέφερε και τροπολογία που έδινε στο Ταμείο για την Αξιοποίηση της Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου, την δυνατότητα να ζητά και απόρρητα στοιχεία των ΔΕΚΟ και λοιπών επιχειρήσεων που υπήχθησαν σε αυτό, προς ενημέρωση των υποψηφίων επενδυτών - με εξαίρεση πληροφορίες σχετιζόμενες με την εθνική ασφάλεια. Η τροπολογία που είχε αποσυρθεί πριν από ορισμένες εβδομάδες, αποσύρθηκε εκ νέου προκειμένου να επανέλθει την επόμενη εβδομάδα σε συναφές νομοσχέδιο.

Η προσφυγή της κυβέρνησης στην διαδικασία της κατεπείγουσας νομοθέτησης, προκάλεσε έντονες αντιδράσεις από πλευράς αντιπολίτευσης, ειδικά για τις τροπολογίες που δεν άπτονταν και του περιεχομένου του νομοσχεδίου - αλλά και δυσφορία στους κόλπους του ΠΑΣΟΚ, το οποίο ζήτησε την απόσυρση των τροπολογιών με εξαίρεση εκείνην που αφορά το ΦΠΑ των εισαγωγέων. Κατόπιν της αφαίρεσης της τροπολογίας για το ΤΑΙΠΕΔ, το ΠΑΣΟΚ υπερψήφισε τις υπόλοιπες. Σημειώνεται ωστόσο, πως ακόμη και ο εισηγητής της Νέας Δημοκρατίας Γιώργος Κωνσταντόπουλος, συνέστησε προς την κυβέρνηση «να μην δίνει μονίμως αφορμές σε μια ανεύθυνη αντιπολίτευση, παραβιάζοντας τον Κανονισμό με τροπολογίες σε κυρώσεις νόμων και κατεπείγοντα νομοσχέδια».

Ο κύριος κορμός του νομοσχεδίου του υπουργείου Υγείας, αφορούσε ως επί το πλείστον, τον συμψηφισμό των οφειλών του έτους 2011 των νοσοκομείων προς τις φαρμακευτικές εταιρείες, με τις αντίστοιχες οφειλές των εταιρειών προς τον ΕΟΠΥΥ - καθώς και την εξόφληση οφειλών του ΕΟΠΥΥ προς τα φαρμακεία, ιδιωτικές θεραπευτικές μονάδες και προμηθευτές φαρμακευτικών σκευασμάτων, με παράλληλο «κούρεμα» των απαιτήσεων των αντισυμβαλλόμενων με τον Οργανισμό. Ο υπουργός Υγείας, Ανδρέας Λυκουρέντζος, προσέθεσε μάλιστα και πρόβλεψη, σύμφωνα με την οποία το Δ.Σ. του ΕΟΠΥΥ θα πρέπει να εγκρίνει το ύψος της έκπτωσης που θα επιφυλάξει για λογαριασμό του το Δημόσιο, απέναντι στους ιδιώτες παρόχους υγείας, κάτι που πρόκειται να ρυθμιστεί με υπουργική απόφαση (για τους φαρμακοποιούς ισχύει ήδη «κούρεμα» 3,5%).

Η επιλογή της παραπομπής μιας τέτοιας ρύθμισης σε υπουργική απόφαση, (κάτι που συνέβη και για τους όρους κατάστρωσης του Μητρώου των αποκλειστικών νοσοκόμων στο άρθρο 2 του νομοσχεδίου) προκάλεσαν τις αντιδράσεις του ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος κατηγόρησε την κυβέρνηση πως αξιώνει «λευκή επιταγή» απ΄ τη Βουλή. Ο ΣΥΡΙΖΑ καταψήφισε και τα τέσσερα άρθρα - με την εισηγήτριά του, Ειρήνη Αγαθοπούλου να ζητά «μόνιμη και σταθερή χρηματοδότηση του ΕΟΠΥΥ και όχι μπαλώματα». Η κα Αγαθοπούλου διαπίστωσε πως η κυβέρνηση, αντί να εξαντλήσει τις διαπραγματευτικές της δυνατότητες απέναντι στην Τρόικα, «διαγράφει όλα τα χρέη του ΕΟΠΥΥ προς τα νοσοκομεία για το 2011», ενώ παράλληλα, «με τον συμψηφισμό που επιχειρεί, δεν καλύπτει ούτε το ένα δέκατο των οφειλών του Δημοσίου».
«Οι προσπάθειές μας, κατατείνουν στον εκμηδενισμό του χρέους του ΕΟΠΥΥ» απάντησε ο υπουργός Υγείας, Ανδρέας Λυκουρέντζος. «Πέραν των συμψηφισμών, έχουμε και τις προσφυγές των αντισυμβαλλόμενων στη Δικαιοσύνη, με κίνδυνο να μην μπορούμε να εισπράξουμε τα ποσά που έχουμε καταλογίσει στις φαρμακοβιομηχανίες. Λέτε πως διαγράφουμε τα χρέη του ΕΟΠΥΥ στα νοσοκομεία, αλλά ταυτόχρονα 1,4 δις δίνουμε για αποπληρωμές χρεών νοσοκομείων προς τρίτους» ανέφερε ο υπουργός Υγείας.

«Το πρώτο πράγμα που θα περιμέναμε να φέρετε, είναι η παράταση της ασφαλιστικής κάλυψης που λήγει σήμερα, για εκείνους με τον ελάχιστο αριθμό ενσήμων και η κάλυψή τους λήγει σήμερα» παρενέβη ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ, Παναγιώτης Κουρουμπλής. «Τα τελευταία 10 χρόνια δεν έχει πάει ΣΔΟΕ στις πολυεθνικές, οι οποίες δηλώνουν ζημίες, την ώρα που γνωρίζουμε πως κερδίζουν 60% απ΄ τα πρωτότυπα φάρμακα. Βάλατε πρόστιμο μονάχα 5000 ευρώ σε εταιρείες που εκβιάζουνε αρνούμενες να προμηθεύσουν φάρμακα!».

«Οι μεγάλες εταιρείες ελέγχονται από ορκωτούς λογιστές σε τακτά χρονικά διαστήματα λόγω του μεγέθους τους και δεν είναι στη δικαιοδοσία του ΣΔΟΕ να κάνει τον οποιονδήποτε έλεγχο» απάντησε ο Α. Λυκουρέντζος. «Όσον αφορά τα πρόστιμα, αυτά τα επιβάλλει ο ΕΟΦ και όχι το υπουργείο…».
«Έπρεπε με την κρίση που περνά ο τόπος, τουλάχιστον να μην υπάρχει ούτε ένας νόμιμα διαμένων πολίτης που να μην έχει ιατροφαρμακευτική περίθαλψη - κάτι που έχει εξασφαλίσει σήμερα η Τουρκία για τους δικούς της πολίτες» υποστήριξε ο κ. Κουρουμπλής.

«Έπρεπε να ντρέπεστε να εξυμνείτε την Τουρκία!» αντέδρασε η εκπρόσωπος της ΝΔ, Σοφία Βούλτεψη. «Κάθε φορά που από τον ΣΥΡΙΖΑ την επισκέπτονται, επιστρέφουν πίσω χαρούμενοι» παρατήρησε.

«Σύμφωνα με την Έκθεση του ΟΟΣΑ, υπάρχουν χώρες του Τρίτου Κόσμου με μεγαλύτερες δαπάνες υγείας από την Ελλάδα» παρενέβη ο Β. Κυριακάκης (ΣΥΡΙΖΑ).

«Αν τηρήσουμε το μέσο ευρωπαϊκό ποσοστό για τις δαπάνες υγείας και δεν λειτουργήσουμε με τις ονομαστικές τιμές, όπως πετύχαμε, να ξέρετε ότι θα πάμε πάρα πολύ κάτω» απάντησε ο Ανδρέας Λυκουρέντζος.

Από πλευράς της, η εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ, Εύη Χριστοφιλοπούλου, σχολίασε για τον Π. Κουρουμπλή, λέγοντας πως «όπως είδε φως και μπήκε στο ΠΑΣΟΚ, έτσι ακριβώς είδε φως και μπήκε και στο ΣΥΡΙΖΑ».

- «Ο κος Κουρουπλής, παρότι έχει χάσει το φως του, είδε πολύ νωρίς προς τα πού οδεύει η χώρα, τη στιγμή που η κα Χριστοφιλοπούλου δεν έχει δει ακόμη» αντέδρασε ο Β. Κυριακάκης (ΣΥΡΙΖΑ).
- «Αφού επιλέξατε τη λάθος ερμηνεία, αλλάζω τη μεταφορά και λέω, «όπου γάμος και χαρά, η Βασίλω πρώτη» επανήλθε η κα Χριστοφιλοπούλου.
- «Στο ΠΑΣΟΚ πήγα στις 7 Σεπτεμβρίου του ΄74, και διώχθηκα με τον νόμο 4000 περί τεντυμποϊσμού, όταν το ΠΑΣΟΚ ήταν κόμμα διαμαρτυρίας. Δεν πήγα για να αρπάξω θέσεις γλύφοντας, έρποντας και με το κέρατό μου» απάντησε αργότερα ο Π. Κουρουμπλής.

Οι Ανεξάρτητοι Έλληνες (Π. Μελάς) υπερψήφισαν τα άρθρα για τον συμψηφισμό και τις αποκλειστικές νοσοκόμες - όχι όμως και τα άρθρα για τις εξοφλήσεις οφειλών του ΕΟΠΥΥ και των νοσοκομείων σε τρίτους, σε συνδυασμό με εκπτώσεις. Ο Γ. Λαμπρούλης (ΚΚΕ), υπερψήφισε τις εξοφλήσεις οφειλών των νοσοκομείων προς τρίτους, καταψήφισε το άρθρο για τις αποκλειστικές νοσοκόμες και δήλωσε «παρών» στο άρθρο 1 γα τον συμψηφισμό οφειλών και στο άρθρο 3 για την εξόφληση «κουρεμένων» οφειλών του ΕΟΠΥΥ σε τρίτους. Η Κατερίνα Μάρκου (ΔΗΜΑΡ) υπερψήφισε το «φιλόδοξο» νομοσχέδιο, τονίζοντας την ανάγκη, «να μην ξαναβρεθεί ο ΕΟΠΥΥ στο χείλος του γκρεμού». Η Χρυσή Αυγή, υπερψήφισε μονάχα το άρθρο για τις αποκλειστικές νοσοκόμες, τονίζοντας πως ο συμψηφισμός αφορά μόνον συγκεκριμένες κατηγορίες χρεών, ενώ οι εκπτώσεις συνιστούν «εκβιασμό». «Σκανδαλώδη» χαρακτήρισε ο εκπρόσωπός της Χρ. Παππάς και την τροπολογία για τον ΦΠΑ στις εισαγωγικές εταιρείες, υποστηρίζοντας πως συνιστά «αθέμιτο ανταγωνισμό κατά των Ελλήνων»: «Εμείς δεν θέλουμε να γίνει η Ελλάδα διαμετακομιστικό κέντρο (…) Αυτή η γη μας έθρεψε στο παρελθόν, αυτή η γη θα μας βγάλει από το μνημόνιο» σημείωσε μεταξύ άλλων.


Πηγή:www.capital.gr