Τετάρτη 21 Μαρτίου 2012

Ακόμα μία καταγγελία...

Απλήρωτα τα φυσικοθεραπευτήρια από τον ΕΟΠΥΥ, καταγγέλλει αναγνώστης

Κύριε Λοβέρδε, βγαίνετε και διαλαλείτε πως...
έχετε μειώσει κατά πολύ τις δαπάνες των ασφαλιστικών ταμείων με τις κινήσεις που κάνετε από το υπουργείο Υγείας. Μα φυσικά δείχνουν εικόνα μείωσης των δαπανών των ασφαλιστικών φορέων και συγκεκριμένα ο ΕΟΠΥΥ, αφού έχετε σταματήσει να πληρώνεται τις υποχρεώσεις σας. Για άλλη μια φορά μας έχετε κοροϊδέψει σαν φυσικοθεραπευτές, δουλεύουμε τόσους μήνες και δεν έχουμε πάρει ούτε ένα ευρώ. Βλέπουμε τόσους ασθενείς την ημέρα, εκτελούμε κανονικότατα τις φυσιοθεραπευτικές μας πράξεις, με σκοπό πως κάποια μέρα θα πληρωθούμε. Φοβάμαι όμως μήπως δεν προλάβω να πληρωθώ από τον ΕΟΠΥΥ, όταν τελικά, το πάρετε απόφαση να μας πληρώσετε διότι τον φυσιοθεραπευτήριο κάθε μέρα βουλιάζει από χρέη παρ όλο που είναι γεμάτο από ασθενείς του ΕΟΠΥΥ που δεν μας πληρώνει. Μήπως τελικά για να σώσω το φυσικοθεραπευτήριο και την δουλεία μου να πράξω ότι και εσύς κάνετε; Να σταματήσω να πληρώνω τις υποχρεώσεις μου για να έχω περισσότερα χρήματα στην τσέπη μου και να βγαίνω να λέω πως έχω έσοδα; Ωραία ιδέα δεν είναι αυτή; Ωραία θα ήταν αν όλοι είμαστε το ίδιο απέναντι στους νόμους, διότι αν εγώ το πράξω αυτό να σταματήσω να πληρώνω, θα επιβαρύνομαι με τόκους και επίσης θα κινδυνεύω από την δικαιοσύνη. Ενώ στην δική σας περίπτωση δεν ισχύει το ίδιο. Γι αυτό λοιπόν εγώ θα σταματήσω να δουλεύω τσάμπα δεν έχω σκοπό να δέχομαι άλλο τις κοροϊδίες του ΕΟΠΥΥ και ελπίζω το ίδιο να κάνουν πολλοί συνάδελφοι μου, μην παραμυθιάζεστε ότι κάποτε θα πληρωθούμε, σε αυτό το κράτος ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΘΕΙΣ, ΜΟΝΟ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ.
Πηγή: tro-ma-ktiko

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου