Τετάρτη 28 Μαρτίου 2012

Φυσικοθεραπευτές σε... απόγνωση

 
Ειμαι ενας νεος φυσικοθεραπευτης (6ος χρονος λειτουργειας) και θελω να μαθει ολος ο κοσμος τις δυσκολιες που περναει ο κλαδος μας,αφου η διαμαρτυρια... εξω απο τον ΕΟΠΥΥ (πρωην ΙΚΑ - ΟΠΑΔ - ΟΓΑ κλπ) δεν προβληθηκε απο τα ΜΜΕ οσο θα επρεπε.
Πρωτα απ ολα θελω να σας ενημερωσω οτι τα ασφαλιστικα ταμεια μας χρωστανε δεδουλευμενα εδω και ενα χρονο τουλαχιστον.Δεν εχουμε πληρωθει ουτε ενα σεντς απο τον Δεκεμβριο του 11 (για οφειλες παλιωτερες εννοω).Εδω και τρεις μηνες ο ΕΟΠΥΥ μας εμπαιζει με υποσχεσεις ενω τα εξοδα τρεχουν.Το απιστευτο Ελληνικο παραδοξο ειναι οτι ενω τα ταμεια δεν μας πληρωνουν ,μας ζηταει ο ΕΟΠΥΥ να πληρωσουμε την εισφορα μας προς το ταμειο......Φυσικα την μεθοδο του συμψηφισμου,το δημοσιο, τη χρησιμοποιει μονο προς οφελος της
Και σαν να μην εφτανε αυτο,κι ενω ο κ Βουδουρης ,προεδρος του ΕΟΠΥΥ μας υποσχεθηκε ,οτι με τον νεο φορεα ,θα πληρωνομαστε σε 40 μερες απο την καταθεση των παραπεμπτικων μας,το συστημα δεν λειτουργει εδω και τρεις μηνες με αποτελεσμα να μην εχουμε καθολου εσοδα,αφου ο ΕΟΠΥΥ καλυπτει το 95% των ασφαλισμενων ασθενων μας.
Μετα απο εξι χρονια πετυχημενης εργασιας μου,για πρωτη φορα φτανω στο σημειο να μην μπορω να πληρωνω ουτε τα τρεχοντα εξοδα μου,παρολο που εχω ιδιωκτητο χωρο (τα χαρατσια με αναγκασαν να πληρωνω και ''ενοικιο'' στο δικο μου φυσικοθεραπευτηριο)
Εχω δανειστει παρα πολλα χρηματα απο φιλους και απο συγγενεις και δεν βλεπω ποτε θα τα ξεχρεωσω.
Τις ασφαλιστηκες μου υποχρεωσεις φυσικα επαψα να τις πληρωνω εδω και δυο διμηνα φυσικα ,και δεν προκειται να ξαναπληρωσω στους ληστες ουτε δεκαρα τσακιστη
Θα αναγκαστουμε να δουλευουμε ''μαυρα'' ,και θα με συμφερει να νοικιαζω τον χωρο μου ,και να εχω πιο πολλα εσοδα ,απο αυτα που μας ΧΡΩΣΤΑΕΙ ο εοπυυ και ο απαραδεκτος κ Βουδουρης ,που αφου διελυσε τον ΟΑΕΕ (πρωην τεβε) εχει σκοπο να διαλυσει και τα υπολοιπα θεμελια του συστηματος υγειας.....
Κλεινοντας ,θα ηθελα να αναρωτηθειτε καποιοι ,πως θα αντιδρουσατε αν δεν σας πληρωνε το κρατος τον μισθο σας,οχι 10 μηνες,αλλα με μια μερα καθυστερηση.Ε κυριε Βουδουρη????? Για ποια ιδιωτικα συμφεροντα λεγατε χτες σε καναλι,οτι σας κανουν πολεμο?Τα συμφεροντα που μας χρωστατε τα δεδουλευμενα μας,και θελετε να μας τα δωσετε κουτσουρεμενα οποτε γουσταρετε εσεις?????
Αναγνώστης 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου